Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Tuesday, January 26, 2010

DoA keKasih...


Terharu bile baca d0a nie...

Sem0ga inSan ini Diberkati Hidupnyer Dan Dimurahkan Rezeki...
Bismillah (al rahman al rahim)
Ya allah, tuhan yang lebih mengetahui sesuatu,
Kau kembalikan lah semula nur ayunni dalam hidupku,
Kau restuilah hubungan kami berdua, dekatkanlah jodoh kami, temui kan lah kami semula,
Jangan kau pisahkan kami, bukakan lah pintu hati kami untuk kami saling menyayangi dan lebih memahami, kau limpahilah nur hidayah mu kepada kami ya allah.
Sesungguh nya dia amat bermakna sekali dalam hidupku, sesungguh nya dia lah terletaknya segala impian dalam hidupku, sesungguhnya tiada yang lain ku sayang dan cinta selain dia. Engkau bukakan lah pintu hatinya untuk memahami akan segala isi hati ku terhadapnya. Engkau lembutkan lah hati kerasnya. Engkau buka kan lah pintu hatinya untuk menyayangiku, mengasihiku dan menyintaiku seperti mana aku sayang, kasih dan cinta padanya. Engkau berikanlah kami kekuatan dalam mengharungi apa jua rintangan dan ujian dari mu. Sesungguhnya aku redha dan menerima kehadirannya dalam hidup aku seadanya dan aku juga lebih bersyukur kepada setiap nikmat yang telah kau kurnia kan kepada ku. Kau rahmatilah perasaan kasih sayang kami berdua. Berikan lah ruang kepada kami untuk rujuk dan bersama semula. Berikanlah ruang kepada keluarga kami berdua untuk menjalinkan hubungan persaudaraan bersama. Engkau tunaikan lah segala apa yang kupinta. Jadikanlah cita-cita ku untuk menjadi seorang jurutera menjadi kenyataan. Engkau kurniakan lah kami semua penolongmu agar membimbing kami untuk terus berada di jalan mu yang benar. Kurniakan lah kepada ku lidah yang fasih lagi lancar untuk melafazkan akad nikah semasa menerima dia sebagai isteri ku dan teman hidupku selamanya. Sesungguhnya walaupun apa jua kelakuannya pada ku, dia tetap segala galanya bagi aku dan dirinya amat bermakna dalam hidupku. Amin ya rabbal alamin.


Wednesday, January 20, 2010

Budak2 bawah um0r diLAranG Scr0ol Ke Bawah...


!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

Wednesday, January 13, 2010

Tempat Mati??


Tgk lar kt bwh nie..kubur pun leh buat tempat tinggal...











MENYESAL aku!!!!


tibe2 jer rase menyesal kenal die nie...
erm..semoga bahagia dunia akhirat......

meh kite same2 layan lagu menyesal sambil tgk buah ati baru aku..hik,hik..

Ressa Herlambang - Menyesal

Semula ku tak yakin
Kau lakukan ini padaku
Meski dihati merasa
Kau berubah saat kau mengenal dia

[*]
Bila cinta tak lagi untukku
Bila hati tak lagi padaku
Mengapa harus dia yang merebut dirimu

[**]
Bila aku tak baik untukmu
Dan bila dia bahagia dirimu
Aku kan pergi meski hati tak akan rela

Terkadang ku menyesal
Mengapa ku kenalkan dia padamu

Back to [*][**]

Back to [*][**]

Terkadang ku menyesal
Mengapa ku kenalkan dia padamu

Sunday, January 10, 2010

Juara Lagu : PERGI..


lagu nie mmg bez giler.. mmg ptut pun menang.. dah lar semlm nynyi laen dari yg laen.... tp aku btl2 kagum lar nga aizad nie.... skrg da krus ckit..rmai lar mkin minat kt die nanti... untuk korang yg terlepas tgk semlm..aku da download video kt bawah nie..


yg bawah nie gambar aizat tengah gemok dan kurus....




Tuesday, January 5, 2010

Drama Korea:Boys over Flowers


semalam tgk cite korea tibe2 lak rase sdih..hehe...
bez gak cite 2....dah lar budak F4 hensem2 semua...
kulit licin mengalahkan diriku....huhu..
xsabar nk tgk cite nie mlm nie...
kat bawah nie korang layan lar hero2 hensem nie...
























Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers