Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Sunday, June 26, 2011

Alhamdulillah..selamat menjadi tunangan Encik....


Majlis merisik jatuh pada 16.06.2011...dan pada tarikh 24.06.2011 telah selamat tunang kepade En Dot Dot..hehe..
Doakan kebahagian kami ye n cepat2 naik pelamin ye...:)










terime kasih pade photograper sy Abg yie (lebih dikenali sebagai mawi)..hikhik...kerana menceriakan majlis kami....

Saturday, June 11, 2011

Sy perlukan PERHATIAN!!..tolong!!!!!


Awaaaaaakk!!!!!

saya nak awak tahuuuu....

Bila saya nangis, saya bukan manja, bukan saya nak ngada-ngada ngan awak. Saya pon xde mase la nak curah curah airmata saya. Saya cepat menangis bukan sebab saya lemah..cuma saya sedang cari kekuatan dalam diri saya, supaya saya lebih tabah..Tapi awak tak tau kan..




Bila saya marah, saya cakap saya tak nak tengok muka awak, saya suh awak blah jauh jauh! Saya bukan benci tau x, saya cuma perlu masa untuk tenangkan hati..Saya bukan jenis yang marah memanjang kat awak..Lagi lagi dengan awak lah kan..Tapi awak xtau..awak cakap saya tak sayang..Dah tu saya nak cakap macam mane lagi..



Bila saya cakap kat awak, tolonglah berubah daripada hidup awak sekarang..saya tau awak banyak komitmen..Tapi takkan SMS setengah sen pon xbleh anta kat saya..Saya suh awak berubah demi masa depan awak..Saya x kisah la orang lain macamana, saya nak awak senang muda mahupun tua..



Paling teruk bila saya merajuk. Awak pujuk dengan bende lain. All i need is just ur attention..Saya nak awak bercakap depan saya, saya just nak perhatian, nak suh awak jaga saya..Kalau bukan awak, sape lagi?hah??



Tu la awak..bila saya mcm tu..itu tak kena..bila saya macamni, semua tak kena jugak. Saya marah awak skrg ni. saya marah...uhhh.



Tapi, awak laki..awak bukan tau.. :(




nota kaki :: tahniah kepda siti selamat melangsungkan perkwinannya dan kepada pasukan terengganu menang  Fina; Piala FA 2011 semalam..

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers