Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Friday, August 26, 2011

Ucapan Raya


Selamat hari raya maaf zahir dan batin diucapkan kepada semua yg mengenali sy...semoga memaafkan sgale kslhan yg dilakukan...sesungguhnya manusia tidak terlepas dr mlakukan kslhan..yg baik itu dtg dr ALLAH S.W.T dan yg bruk itu dtg dr sy sendri...:)

Wednesday, August 24, 2011

Berbuka untuk kali ke -2 di Medan Selera Putera Duyung


Memang best..dan kalau bleh nak datang lagi...Bagi sape2 yg duk area dungun boleh le datang ke Medan Ikan Bakar Kuala Dungun ni. Kalu duk kat jambatan Seberang Pintasan tu boleh nampak medan ni...

Tempat makan okey bersih. harap2 kekal le kebersihan tu ye. Tapi satu yg tidak menyenangkan. Kadang2 terbau longkang. Mungkin bawaan angin tp pelik jugak...mungkin angin panatai kot yng bawak..haha...Kawasan baru buka takkan longkang dh berbau? Nasib masa makan tak bau....
Jom layan gambar2..
nie k.yah..tuan punye kamera nie...


as...eh,baju sama kaler..haha..


Keluaga cik din






Boss aku..geram tegok suri (ank bos) pakai tudung..comel!!

masa makan sempat lgi tue..tom yam best!




p/s : Orang yang terlalu memikirkan akibat dari sesuatu keputusan atau tindakan, sampai bila-bilapun dia tidak akan menjadi orang yang berani..:)


Wednesday, August 17, 2011

Berbuke pose di Residence Paka




salam semua..nak syer cite ckit pasal berbuke puase bersame staf2 kerja dan meraikan k.zie yang akan ditukarkan ke unit lain...tempatnye kt Resident paka..aku n bersame2 kawan2 bujang nie pergi skali la...nak kate jauh tue xla sangat..ambik mase 15 minit kot dari dungun..




Nie la k.zie (tudung itam)..masih cun kan walaupun anak dah 5 org..

 Berbalik pada tempat residence nie..kiteorg sebenarnya mmg bajet makan buffet dalam 50 ke bawah...so bile usha2 harga residence nie menawarkan harga 39 je satu kepala...kire okey la kan..
bile dah siap2 makan tue pihak residence cakap sekepale RM49...kiteorg pun terkejut la...haha
ade kesilapan skit mase rundingan nga staff residence..tak pe2..lain kali kene berhati2 nie pilih tempat...
aku bukan ape..kecian kan dekat famly yang ramai...katekan la kalau 1 famly 5 org..5 x 49 = 245..mmg terkejut perut dibuatnyeeee...haha..

bile nak balik tue..masing2 cakap rugi nyeeeee xmkan banyak bile dah tahu harganye mcm tue..haha..
makanannye boleh tahan tp tempatnye kecik ckit n org ramai sangat sampai bederet2 beratur...:)
okey..jom layan gambar kat sane..



Boss bagi hadiah kt k.zie..

staff-staff kerja





kami yang masih bujang..yeay!





Saturday, August 13, 2011

sebagai perempuan!




kawan aku ade masalah nga boy die..n aku nie dijadikan tempat meluahkan perasaan..aku pun sebenarnya xpndai nak nasihatkan orang...buat ta,tabahkan ye..jangan pikir banyak2 sangat..biase la lelaki nie ego ckit..


sebagai perempuan..aku percaya bahawa kalau lelaki sayang kite dan perlukan kite dia akan cuba utk terima kite seadaanya dan cube utk bahagiakan kite..buat apa dikenang pd org yang xreti nk menghargai kite....betul kan..


gambar lame bersame kawan2 mase study dulu.
 nota kaki :: Jangan sekali-kali kita meremehkan sesuatu perbuatan baik walaupun hanya sekadar senyuman...




Saturday, August 6, 2011

Ungu Feat Rossa - Ku Pinang Kau Dengan Bismillah


Tuhan memberikanku cinta
untuk ku persembahkan hanyalah padamu
Dia anugerahkanku kasih
hanya untuk berkasih berbagi denganmu
atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah

hampa terasa bila ku tanpamu
hidupku terasa mati jika ku tak bersamamu
hanya dirimu satu yang aku inginkan
ku bersumpah sampai mati hanyalah dirimu (hanyalah dirimu)

atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah

atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah



nota kaki : lagu nie best giler..tiba2 je rasa nak cepat2 kawen..haha..gatal kan?

              

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers