Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Wednesday, September 28, 2011

rumah sewamu oh rumahku jua..


Semua orang mengimpikan sebuah rumah sendiri termasuk diri aku ni.. bohong aku katakan kalau korang tak ingin memiliki rumah sendiri.. sampai bila nak menyewa?

Tapi kekadang keinginan untuk memiliki rumah sendiri bukan semudah membuka kulit kacang .. betul tak?
Sebelum nak membeli rumah banyak perkara yang perlu difikirkan termasuk wang pendahuluan, kemampuan membayar bayaran bulanan rumah tersebut, lokasi yang dipilih dan macam-macam lagi.

setelah perbincangan dengan En.Tunang..kami sepakat menyewa dulu rumah semntara kami dapat rumah sendiri lepas majlis kami nanti..

alhamdulillah...setelah puas aku cari dalam mudah,tanye kat kawan-kawan,akhirnye bos aku menawarkan rumahnya untuk disewa...harga berpatutan la nak dibandingkan dengan rumah-rumah yang lain...

nanti terpaksa la hidup berdikari..ye dak..terasa diri tiba2 tua je..umor baru je setahun jagung...nak masak pun xpndai nie..mcmne nie En.Tunang??snggup ke hidup bersame??..haha..

jamuan uitm..makan xigt dunia..haha


Tuesday, September 20, 2011

Saya sangat2 GARANG!!arghhhhhhhhhhhh!!!


sy tak garang cume sy cepat naik angin.melenting klu tak kene.saya kalau marah mmg tak pikir apa.tp sy cepat sejuk.saya pun cepat reda balik.sy mudah simpati.hati sy mudah tersentuh.walhal even org tu sy benci pon sy boleh maafkan dan berbaik semula. itu adalah saya.klu kamu tak suke atau tidak berkenan dgn saya.sy hanya bersama dgn org yg boleh terima semua kekurangan sy sptmana sy sentiasa keterbukaan utk menerima seadanya org sekeliling sy.

mood :: sekarang nie tengah sibuk mencari tema untuk majlis nanti....En.Tunang lak mcm biase la sangat2 bzi nga kerja dia..hari2 kerja...adoiiiiiiii....camne kawen nanti kene duk sorng2 ke???wahai En.Tunang...harap memahami ye...SAYA MEMERLUKAN PERHATIAN!!

mane ye nak cari pinggan cantik mcm nie...nak buat lapik hantaran...:(


nota kaki : kadang2 tertekan dengan org talam dua muka nie...asshhhhh...cepat2 la berubah ye...

Saturday, September 3, 2011

Raya 2011


layan je la gambar2..xde idea lgi nak taip.mood masih beraye!

ziarah kubur arwah tok ki..

with k.long n aleya

bersame adik bujng yang ke 2

adik bujang yang saiz XXL..haha

k.long yang gojes!

masih bujang trang tang tang!haha

anak2 dara ma yang comey2..

keluarga bahagia..ce wah!

umah nenek

bersame en.tunang yg garang macam singe!..:P
nota kaki : Hati kena ikhlas buat sesuatu baru orang akan hargai..ye dak?

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers