Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Tuesday, May 8, 2012

klinik kerajaan vs Klinik swasta..


lama dah buat buku untuk baby...buat kat kk sura..dekat je nga kawasan rumah...
En.suami cakap kan dah buat kat klinik swasta kenape still nak buat kat klinik gov?
bagi aku dua-dua ade kelebihan masing-masing
walaupun yang gov punya amat la lame servisnye tapi xsalah kalau untuk baby...
swasta punye memang la kalau nak dibandingkan dengan gov lebih selesa..tue pun sbb kita bayar mahal kan..kalau tak jangan harap lah dapat layanan istimewa macam tue  kan..
En.suami pulak kemarin kene bangaun awal pagi..kalau lambat bangun nanti ramai plak kat klinik gov tue..
biase la..bukan sorng dua preggy nie dalam subulan kan...
Alhamdulillah..murah rezeki ibu-ibu kat dunia nie..
baby dah masuk 4 bulan..dah semakin kurang alahan..ubat gigi pun terpaksa beli yg ibu2 mndung punye kalau tak mmg muntah tiap kali gosok gigi..
xpe demi anak sanggup tempuh..
perut pun dah nampak makin besar...nanti sya upload gambar ye kawan..ta daaa...lain kali post lgi..

kawan sek kahwin..tahniah ye nurul

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers