Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Monday, October 1, 2012

Oktober..Sabar menanti kepulangan suami dan kehadiran cinta hati kami...


pejam celik..sekejap je...dah 37 weeks....nak ambik gambar pun dah xde mood da...
Insyallah mggu depan dah start cuti..cuti awl 2 mggu dari due...nak rehat2 kat umah..
dah tak larat sangat bawak kete pergi keje...kecian baby mama dalam perut nie kan...hihi

bila dah makin dekat nak bersalin nie..rindu suami..
kalau suami ada masa sarat nie kan bagus..
harap-harap suami ada masa mama ade kat labour nanti...
baby pun makin kuat tendang mama ye....
sampai malam2 mama nak tido pun x bleh ye...

tak sabar tunggu cinta hati kami nie kuar...
semoga dipermudahkan segalanya...amin Ya Allah...





Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers