Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Tuesday, October 13, 2009

14.10.09.....


Photobucket
erm...da lame x tgk bl0g nie..
dah mkin bruk lak aku tgk..
aku buknnyer ape..mls nk bile smua yg aku Bbt link xjdi..
nak link blog korang pn x jadi....
de sesiapa mhu n0l0ng?????
aku budak bru blajar..
t0lg yer...
ari nie xde pe2 yg best pn nk bt..
s0,tetibe jer rase nk amik pic..
hehe..msti korang ckp aku prasan cntik kn...
lantak lak..jnji aku hppy...:-)

Boyband SNP Pictures, Images and Photos

No comments:

Post a Comment

conteng lar ckit....

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers