Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Friday, January 7, 2011

Jamban Dalam Kereta...


tgok nie china dah buat tandas dalam kereta...
kalau jem kat jalan leh la guna..hhaha












11 comments:

  1. woaaahh

    pemalas nak crik toilet.
    dlm kete pun layan teran~

    ReplyDelete
  2. salam..

    awakd ditag

    http://sekamarrindu2009.blogspot.com/2011/01/best-follower-award-dari-mappiau.html

    ReplyDelete
  3. salam..
    errppp..
    apa punya pemalas manusia..
    memandu sambil melepas..he he

    ReplyDelete
  4. Ceh..
    aku rela berenti singgah Toilet mana2..Tak Selesa langsung

    ReplyDelete
  5. gilos la..canggih bebenor..geli pun ada gak :P

    im following u :P

    Meh singgah: Bile Cik Deela dpt Perfume!

    ReplyDelete
  6. macam manala agaknya tukan,najis dia dia buang kat mana,tak pasal2 berbau dalam kereta tu ..:)

    ReplyDelete
  7. macam manala agaknya tukan ,najis dia terbuang kat mana,tak pasal2 berbau swluruh kereta tu :)

    ReplyDelete
  8. salam..

    elok kete awanza ada jamban mcm ni..kan?

    ReplyDelete
  9. eee! macam kotor je..

    habis nk basuh berak pakai ape? haha

    ReplyDelete
  10. It's really a great and helpful piece of information. I'm glad
    that you shared this helpful info with us. Please keep us
    informed like this. Thanks for sharing.

    Here is my web blog amicable divorce [http://www.google.ca]

    ReplyDelete

conteng lar ckit....

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers