Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Saturday, October 22, 2011

Akad Nikah


"Aku terima nikahnya si dia binti ayah si dia dgn mas kahwin RM..."Bunyi mcm sng? Nah ni makna sbnrnya.."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


"Aku tanggung dosa2 si dia dr ibubapanya,apa saja dosa yg si dia buat,dari dedah auratnya sehingga tinggal solatnya,aku tanggung & bkn lg ibubapa si dia..Dan aku tanggung smua dosa bakal anak2 ku,jika gagal maka aku fasik,dayus & aku rela msk neraka & malaikat Zabaniyah melibas bdnku sehingga pecah.."- Ustaz Zamri


jumpa blogger dari k.trg..nasuha suhada..cantik nama mcm tue la cantik empunye diri...

nota kaki :"kesetiaan perempuan diuji apabila si lelaki tidak mempunyai apa-apa pun dan kesetiaan lelaki pula diuji tatkala dirinya mempunyai segala-galanya."





7 comments:

  1. sangat besar tangungjawab si suami kan??

    ReplyDelete
  2. yaaa sangat betul..
    sungguh berat tanggungjawab seorang suami tu...tp masih ada yang amik ringan saja...

    ReplyDelete
  3. salam singgah & perkenalan..

    dah follow jom follow back
    qhaifanurin.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. salam..
    ermm..cantik bertudung
    oren ye..?

    ReplyDelete
  5. berat tanggung jawab bakal suami kan. :)

    ReplyDelete

conteng lar ckit....

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers