Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Sunday, October 30, 2011

Undangan Perkahwinan 25.11.11


pejam celik dah xlama kan...kalau ikutkan banyak lagi yang tak disiapkan...tp tak pe la..buat sekadar yang berkemampuan asalkan semuanya selamat dan berjalan dengan lancar...


kembali kepada topik asal saya :





Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

Dengan penuh rasa hormat, ikhlas dan rendah diri, 
saya & pasangan (Nur Ayunni Bt Mat Rudin & Mohd Fauzi Bin Mohd Noor) 
ingin menjemput semua yang mengenali kami untuk hadir ke majlis perkahwinan kami berdua seperti berikut:



Tarikh   : 25 November 2011
Hari      : Jumaat
Alamat  : K-4,Jalan kristal,23200 Bukit Besi,Dungun,Terengganu




kepada blogger diminta sms/inbox alamat yer untuk penghantaran kad jemputan.
Terima kasih bagi yang memberikan kerjasama, jemput hadir yer semua. 


Doakan kami berdua bahagia & berkekalan hingga akhir hayat dan sentiasa dimurahkan rezeki..amin :)















“ Dari setinggi dan seluas kasih sayangMu, Kau limpahkan rahmat jua keampunanMu kepada pengantin mohd fauzi dan nur ayunni. Berkatilah majlis yang diadakan dengan keberkatan dari permulaan hingga pengakhirnya. Sesungguhnya pertemuan ini adalah dengan izinMu, kurniakanlah keduanya ketenangan, kebahagiaan dan jiwa yang tabah menghadapi setiap dugaanMu. Mudah-mudahan perkongsian hidup yang dibina berkekalan hingga ke akhir usia dan kurniakanlah kepada mereka zuriat yang soleh dan solehah. Dengan taufik dan hidayahMu beruntunglah keduanya dalam kehidupan di dunia 
lebih-lebih lagi di akhirat "
- Amin Ya Rabbal ‘Alamin


13 comments:

  1. tahniah..moga berjalan dgn lancar yaaa

    ReplyDelete
  2. Tahniah. Cantik kad undangan tu. Semoga berbahagia.

    ReplyDelete
  3. Kiranya ma dah dijemputlah ni yer..
    Teringin jugak nak gi, tapi tak boleh nak janjilah Yuni..Insya Allah.

    ReplyDelete
  4. barakallah! semoga kehidupan berkeluarga kamu sentiasa di rahmati dan diberkati Allah swt.

    salam perkenalan~

    ReplyDelete
  5. thniah yunk...insyaallah aku p..moge kekal ke akhirnye..amin.. :)

    ReplyDelete
  6. semoga berkekalan..!! nak pergi jugak..!!

    jom join contest..

    http://hawaahmady92.blogspot.com/2011/11/contest-apa-benda-tu-part-1.html

    ReplyDelete
  7. isya-ALLAH kalu xbz sampai lah sye...

    ReplyDelete
  8. sory xdpt pegi,,sbb xdpt blik laa...:),,semoga bahagia selalu n selamat pengantin baru..@__@

    ReplyDelete

conteng lar ckit....

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers