Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Monday, January 9, 2012

Tahun 2012...


Sekejap je kan masa berlalu...azam tahun lepas dah tercapai...Alhamdulillah ya Allah...nikmat yng diberikan pada tahun lepas....awal tahun dapat tawaran kerja...walaupun serba salah nak terima tawaran masa tue disebabkan tengah sambung stdy lagi...tapi bila difikirkan balik susah nak dapatkan kerja aku pun berhenti study dan terima tawaran kerja..pejam celik masuk bulan depan dah setahun aku kerja kt uitm nie...xpe la..kalau ada rezeki lebih nak sambung study lagi..insyallah..doakan ye kawan-kawan...




masuk bulan nie aku dah sebulan 14hari berkahwin..sebenarnya tak plan pun nak kawin secepat nie...tapi bila dah dapat kerja nie pihak lelaki cepat-cepat masuk merisik...tak sampai setengah tahun kerja aku bertunang..24.06.2011..masa berlalu cepat je kan tuptup dah nak kawen..plan sebenarnya nak buat tahun 2012 tapi maklumlah orang cakap bertunang nie banyak dungaannye kan...kami pun pilih 25.11.11 tanda ikatan suci kami bersatu.....

Alhamdulillah..dikurniakn suami yang memahami....thanks syg!


Azam tahun nie semoga yang baik-baik kekal dan rezeki bertambah-tambah..semoga aku dapat menjadi isteri yang solehah..anak yang taat kepada ibubapa..dan memberi yang terbaik untuk kelurgaku..dan semoga Allah s.w.t. memanjangkan usia kita semua dan melaksanakan ibadah dengan sempuarna..amin..:)


notakaki : kita selalu membuat orang lain gembira tapi kadangkala nak membuatkan diri sendiri gembira susah kan?

6 comments:

  1. semoga tahun 2012 lebih bermakna dan lebih baik dr tahun sebelumnya :)

    ReplyDelete
  2. huwaaaa
    alhamdulillah :)
    murh rezekinye
    seng dpt keje,dah kawen
    nnti jadi mama plak
    heeee

    insyaAllah :))

    ReplyDelete
  3. tak apa... belajar bebila pun boleh.. rezeki dapat kerja ni susah.. bestnye dah kerja.. dni abis blaja sampai skang menganggur :)

    ReplyDelete
  4. semoga tahun 2012 akan memberikan rezeki yg lebih kepada kita..hehe
    xpe..nnt dah stabil sambung la belajar wat pjj ke..:)

    ReplyDelete
  5. hopefully tahun ni akan murah rezeki lagi :)

    ReplyDelete
  6. selamat pengantin baru..(baru lagi kan baru sebulan lebih je..hehe)
    xpe keje je dulu sambil keje pun boleh study kan, cuma mencabar sikit la..

    ReplyDelete

conteng lar ckit....

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers