Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Sunday, July 1, 2012

6month...berjauhan tanpa suami disisi...


Sedar tak sedar dah 6 buln anak ibu dlm perut nie...semoga cepat membesar ye anak ibu...
29.06.12 suami selamat berlepas ke Abu Dhabi...dapat offer dekat sane...Alhamdulillah rezeki anak..dapat peluang keje yang lebih baik..s

isteri mne yang tak sedih..tapi pikir positif.peluang yang ade depan mate...bukan senang kan nak dapat peluang mcm nie...semoga suami baik2 je di sane...

bila dah terbiase suami disisi setiap hari terasa kosong je...kalau ade suami leh jgk gaduh2 manje...rindu setiap mase bersamanye...




doa untuk suami tersayang
"YA ALLAH YA TUHANKU,selamatkanlah perjalanan suamiku pergi dan pulangnya.berkatkanlah rezeki yang suamiku cari.kuatkanlah kasih sayang suamiku hanya padaku sorang.bantulah suamiku ketika aku tidak mampu membantunya.elakkan suamiku daripadateringin kepada apa yang Engkau tegah.cenderungkanlah hatinya kepada apa yang Engkau perintahkan.amin ya rabbala alamin..

6 comments:

  1. insyaAllah semoga ayunni tabah hidup berjauhan dgn suami ... yg penting baby dalam perut tu pengikat kasih ... lepas ni boleh ikut dok sana ye :)

    ReplyDelete
  2. semoga selamat pergi & pulang ye :)

    take care :)

    ReplyDelete
  3. semoga akak banyak bersabar dan nanti dipermudahkan urusan akak dan suami:)

    ReplyDelete
  4. jauhnya suami u kerja...anyway...doa selalu utk suami ya... jaga diri dan kandungan sebaik2nya...mudah-mudahan segalanya baik2 belaka...insya-allah... ;-)

    http://skuterlady.blogspot.com/

    ReplyDelete

conteng lar ckit....

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers