Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Saturday, July 28, 2012

7mth ++...Alhamdulillah Ya Allah..


Alhamdulillah..syukur sangat..anak mama membesar dengan jayanya..dah 7bulan dalam my tummy nie..sekejap je kan masa berlalu..papa pun dah sebulan pergi oversea...harap2 raya nanti papa balik la ye peluk baby nie...dah lame xjumpa papa...rindu...ish xmalu! baby ke mama nie yang lebih2 nie..hahaha

dalam sebulan nie banyak buat perkara tanpa hubby tersayang...terpaksa buat 4D tanpa hubby..nasib baik ada ibu tersayang n k.long yang temankan..tak la rasa sedih sangat kan...Alhamdulillah doctor cakap baby sihat cuma baby kecik je dlm perut nie..maaf ye baby..mama xde selera la nak mkn banyak2..rindu papa kot..nanti papa balik mama janji makan bnyak2 ye syg....

comel kan baby mama nie..xsabar tunggu baby kuar...:

satu je masalah mama nie..hb xpernah naik...minggu lepas kena ambik darah kat lengan..nurse takut ada masalah lain..harap xde masalah...mungkin xde selera makan kot sbb tue la HB selalu rendah je...doakan semua baik2 aje ye kawan2...Ya Allah..permudahkanlah segalanya...amin..

perut je besar...tapi badan tak naik pun
satu lagi nak cerita cara berhubung dengan suami..memandangkan kos tel sangat mahal..so kami mengguna kan sype untuk berhubung...dunia serba canggih kan..hari2 dapat tengok muke suami walaupun jauh kan..syukur sangat2...suami pun sihat disana...semoga hubby sentiasa sihat ye dan cepat2 balik ye...



:: Ya Allah..jadikan aku isteri yang disenangi suami..bukakanlah hatiku untuk menghayati AgamaMu..
bimbinglah aku menjadi isteri yang soleha..Hanya padaMu Ya Allah ku pohon segala harapan..amin..

1 comment:

  1. Allhamdulillah... akak pun br blk check up 7 bulan n jumpa doktor...

    smg mam n baby sihat yer... slu doakan suami, wlupun berjauhan...

    ReplyDelete

conteng lar ckit....

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers