Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Wednesday, January 13, 2010

Tempat Mati??


Tgk lar kt bwh nie..kubur pun leh buat tempat tinggal...











13 comments:

  1. dasyatnye.. diorg xtakut ker?

    ReplyDelete
  2. assalamualikum!
    ngaper kite sering ditakutkan dgan kubur?

    ReplyDelete
  3. adoii begitu pula diorang ni. Kedaifan menyebabkan tak ada lagi nak fikir baik buruk takut apa..

    Tentu dah tak ada apa-apa rasa bagi diorang tu..

    ReplyDelete
  4. ishhh...
    giler laaa..
    cmni pn ad ek..

    ReplyDelete
  5. Salam ziarah,
    Posting yang sangat menarik.
    Sebagai penulis, saya terpanggil untuk berkunjung ke tempat tu.

    Begitulah,
    Bila kehidupan nilainya terlalu kecil,
    Kematian hanyalah sebuah padang permainan.

    ReplyDelete
  6. xde perasaan hormat langsung diorang nie kat tempat kubur 2.. sesuka hati buat sebagai tempat tinggal dan tempat bermaen..

    ReplyDelete
  7. siap buat tmpt karaoke tu yg x tahan tuuu...uhuh

    ReplyDelete

conteng lar ckit....

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers