Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Monday, March 14, 2011

K.long!! Selamat Membesar.....


Ari nie 14.03.2011..hari lahir k.long yang ke 24..cepat je masa berlalu..anak sulong daripade keluargaku....sebuah keluarge yang agak besar....Semoga k.long sentiase sihat...dipermudahkan segalanye...dipermudahkan jodoh...dimurahkan rezeki..k.long da banyak membantu keluarga..kalau xde k.long ntah la...dari bgun tido..k.long kemas katil adik2,kemas semua bilik yangg de kt umh...basuh pinggan n gelas yg de kt sinki...nyapu2 rumah...basuh baju...lepas sentle semunye baru la k.long pergi keje....balik rehat tghari k.long sidai baju....time mlm plak gosok baju adik2 sek abis semuanye baru la k.long tido...begitu la rutin harian k.long..kalau la xde k.long mahu jadi huru hara rumh...hehe....aku plak hujung2 mggu je balik umh...kdg2tue je la leh tolong....tp k.long sporting..hehe..sbb aku nga nga k.long mcm isi nga kuku..leh cite ape2 je kt k.long....?(**long de gosip baru,tggu balik umh neh..hikhik)


Sempene hari lahir k.long nie....saje nak tujukan entri untuk k.long yang tersayang...semoga k.long sentiase hppy..sabar melayan kerenah adik2 yang semakin membesar.....harap2 nanti bile adik2 dah besar ingat la kt k.long nie ye....

Nak bagi hadiah ape ye kat k.long..hehe..tggu dapat gaji la k.long erk...harap bersabar ye...:)





Nota kaki (blog bena): Ada waktu kita memerlukan kesedihan walaupun ia menyakitkan....ada waktunya kita perlu pengorbanan walaupun hakikatnya bukan satu kerelaan..Ada waktu hanya takdir menentukan impian menjadi kenyataan...

5 comments:

  1. yang ke bapa ni??
    moga kak long murah rezeki yaa..

    ReplyDelete
  2. Manis aje kak long. Tambah bertahi lalat. Semoga diberkati Allah!

    ReplyDelete
  3. Salam..
    ermmm..ini kak Long dia ye..?
    moga sihat selalu kak Long..
    harapan keluarga tu..
    Selamat hari lahir dari saya..
    semoga di berkati Allah pengorbanan anda pada keluarga..murah rezeki,cepat jodohnya..
    :D

    ReplyDelete
  4. inilah kak long nya
    owh
    kim salam dia
    ekekekek

    ReplyDelete
  5. suka nota kaki tue.

    hehe..

    *
    moga Kak Long happy selalu :)

    ReplyDelete

conteng lar ckit....

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers