Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Wednesday, August 17, 2011

Berbuke pose di Residence Paka




salam semua..nak syer cite ckit pasal berbuke puase bersame staf2 kerja dan meraikan k.zie yang akan ditukarkan ke unit lain...tempatnye kt Resident paka..aku n bersame2 kawan2 bujang nie pergi skali la...nak kate jauh tue xla sangat..ambik mase 15 minit kot dari dungun..




Nie la k.zie (tudung itam)..masih cun kan walaupun anak dah 5 org..

 Berbalik pada tempat residence nie..kiteorg sebenarnya mmg bajet makan buffet dalam 50 ke bawah...so bile usha2 harga residence nie menawarkan harga 39 je satu kepala...kire okey la kan..
bile dah siap2 makan tue pihak residence cakap sekepale RM49...kiteorg pun terkejut la...haha
ade kesilapan skit mase rundingan nga staff residence..tak pe2..lain kali kene berhati2 nie pilih tempat...
aku bukan ape..kecian kan dekat famly yang ramai...katekan la kalau 1 famly 5 org..5 x 49 = 245..mmg terkejut perut dibuatnyeeee...haha..

bile nak balik tue..masing2 cakap rugi nyeeeee xmkan banyak bile dah tahu harganye mcm tue..haha..
makanannye boleh tahan tp tempatnye kecik ckit n org ramai sangat sampai bederet2 beratur...:)
okey..jom layan gambar kat sane..



Boss bagi hadiah kt k.zie..

staff-staff kerja





kami yang masih bujang..yeay!





7 comments:

  1. eh org ganu ke dik? residence ni kat ner eh?

    akak esok baru leh cuti memasak huhu..tak sabar nak makan diluar :)

    ReplyDelete
  2. sedap weh lok dio make.
    ok dah tu 49 ya owk?

    lain kali hati hati buat rundingan.
    selamat berpuasa ;)

    ReplyDelete
  3. selamat berbuka.err dah lepas ea?selamatberbuka untuk esok la pulak

    hhehe

    ReplyDelete
  4. Bleh plak harga silap macam tuh eh? Sebenarnya boleh komplen menipu tu, sebab orang datang makan bila tengok harga rendah macam tu. Dah la pegi makan ramai-ramai, tak diskaun ker

    ReplyDelete
  5. Pinky Momma: kat paka
    k.azieazah : tue la..septutnye ade potongan..

    ReplyDelete
  6. best kan leh berbuka ramai2 cam tu..=)

    ReplyDelete
  7. hihi mahalnye .. huhu

    lenkali ab makan makan sungguh2 taw . kikiki ;p

    ReplyDelete

conteng lar ckit....

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers