Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Saturday, August 6, 2011

Ungu Feat Rossa - Ku Pinang Kau Dengan Bismillah


Tuhan memberikanku cinta
untuk ku persembahkan hanyalah padamu
Dia anugerahkanku kasih
hanya untuk berkasih berbagi denganmu
atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah

hampa terasa bila ku tanpamu
hidupku terasa mati jika ku tak bersamamu
hanya dirimu satu yang aku inginkan
ku bersumpah sampai mati hanyalah dirimu (hanyalah dirimu)

atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah

atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah



nota kaki : lagu nie best giler..tiba2 je rasa nak cepat2 kawen..haha..gatal kan?

              

8 comments:

  1. lagu ni memang besh sesangat

    ReplyDelete
  2. sabar2 no.. hehe.. lagu ni best...

    ReplyDelete
  3. lagu ni memang sedap..dok breti dengor eh..

    ReplyDelete
  4. lagu ni memang sedap..dok breti dengor eh..

    ReplyDelete
  5. lagu ni syahdu kan ..


    selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  6. romantis sungguh lirik ini... heee~

    salam Ramadhan ye..

    ReplyDelete
  7. tgk lirik pun dah tau lagu ni best.. :)

    ReplyDelete
  8. salam..

    lepas raya ni boleh kawen..

    :)

    ReplyDelete

conteng lar ckit....

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers