Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Saturday, September 3, 2011

Raya 2011


layan je la gambar2..xde idea lgi nak taip.mood masih beraye!

ziarah kubur arwah tok ki..

with k.long n aleya

bersame adik bujng yang ke 2

adik bujang yang saiz XXL..haha

k.long yang gojes!

masih bujang trang tang tang!haha

anak2 dara ma yang comey2..

keluarga bahagia..ce wah!

umah nenek

bersame en.tunang yg garang macam singe!..:P
nota kaki : Hati kena ikhlas buat sesuatu baru orang akan hargai..ye dak?

13 comments:

  1. Dah berpunya... tahniah. Bila nak makan nasi minyak?

    ReplyDelete
  2. salam..
    selamat hari raya..
    maaf andai ada kesalahan
    antara kita...


    alahai manisnya Kak Long
    dia..kalau belum kawin, kirim
    salam..he he..

    bab singe tu yang tak
    tahan dengar..tak pe
    lah ada orang yang tahan kan?

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya sis..:)..muka mcm model tudung fareeda la..uhu..
    btw..dah ada tunang..thun dpn boleh la braya sbgi istri pulak..:)

    ReplyDelete
  4. Jwpnku tntg p'kahwinan ( selamat membaca kenyataan ini, alhamdulilllah)

    Knp lmbt?:Krn Allah tahu ms yg t'baik utkku
    Dah b'punya?:Ya.. krn setiap org telah ditetapkan jodoh masing²
    Siapa?:Nanti Allah akn p'kenalkan kpdku
    .........Bila?:Bila kami dah dipertemukan.. InsyaAllah jemput dtg ke walimatul urusku nanti...

    Jgnlah slalu b'tanya bila org tu nak kawen krn semua rahsia dia, t'letak di tgn Allah... Sampai ms Allah akn m'bongkarkannya :)

    ReplyDelete
  5. Hai Capricorn girl... As salam.

    Amin.. ( I aminkan utk doa2 u yg bawah header tu). Moga kekal berbahagia hendaknya bersama si dia.

    ReplyDelete
  6. singe tu mengaum kat kamu ker?
    mengaum kat orang lain yang kejam terhadap kamu?
    ada beza tu :D

    nota kaki: buat sesuatu biar nampak ikhlas, baru la akan dihargai..

    -jahat kan pocket ni kan-

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya.......

    bestnya dpt beraya dgn family+ incik tunang hehe

    ReplyDelete
  8. yg baju itam tuh mcm Hamzah Ian. btui ka?

    ReplyDelete

conteng lar ckit....

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers