Followers

Doa

“ Tuhanku, utuslah seorang suami yang soleh untuk melamarku, condongkanlah hatinya kepadaku berkat kebenaran Kalam-Mu yang qadim dan berkat UtusanMu yang mulia dengan keberkahan sejuta ucapan LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM. Dan semoga Allah Melimpahkan Rahmat dan Salam kepada junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w., dan kepada segenap keluarga serta sahabatnya. Dan segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam."

Saturday, November 7, 2009

Nk tukar jantina??


salam...da beberape ari dapt email....tp mls lak nk kuarkan entri..
sape2 yg terniat nk tukarkan jntina baek k0rg lupekan jer....
layan gambar2 kt bwah nie....
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!









12 comments:

  1. hish tak lalu makan tengok gambar ni sume. what is all about?

    ReplyDelete
  2. mak ai

    nie pompuan nak tukar jadi laki ke???


    kalau tukar dia nye tu hidup ke???

    yaks

    yang ori lagi baek dr yang klon

    ReplyDelete
  3. gerun sialll..
    ni spe punye bdn ni....
    x brsyukur....
    ish3 (insaf)....

    ReplyDelete
  4. aku trpikir lg....
    cane r anak di tetibe je kua t...
    msti trkepit muke anank die...
    cian anak die...
    mak durjana...
    hehehhehee....

    ReplyDelete
  5. idup k0t..try r buat dulu nk thu hidp ker x..huhu

    ReplyDelete
  6. tengok sepintas lalu jer.. eeeee.. uweekkkkkkkkkkkk..
    Ada lagi manusia sebegitu..

    "idup k0t..try r buat dulu nk thu hidp ker x..huhu"
    bagile ratus ratus jutapun tak akan sanggup.. tetap bangga ngan yg ori. ahaksss!!!

    ReplyDelete
  7. manusia tak pernah puas dengan apa yang ada, sering inginkan yang lain hinggakan tergamak menyiksa fizikal yang ada...sebab tu wujudnya dosa pahala...shurga dan neraka. Hanya akal dan iman boleh memilih terbaik...

    ReplyDelete
  8. xde ke gmbr 'minah' thailand yg wt op ni??cun gila sih..kalah pompuan yg de kt cni...sanggup die nk jd pompuan n wt op yg really pain ni..

    ReplyDelete

conteng lar ckit....

Wajib Ingat Tentang Kita!!

Daisypath Anniversary tickers